۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷

فیروز، حلالی

دِ ! حاجی شما دیگر چرا ؟ کمرویی ؟رودربایستی ؟ شما که خودت صاحب امتیاز مجلات رنگ قناری هستی دیگر چرا؟ با این همه روانشناس و روان پریش مشاوره می دهید و می‌گیرید چرا؟ بابا یک "نه گفتن " ساده است. این که دیگر ریشه در عقده‌های دوران کودکی ندارد. اگر به شما باشد که "پورحیدری " هم همچنان سرمربی استقلال است. نکنید اینکار را با خودتان. می‌خواهید به علی پروین هم بگویید بیاید. دور هم خوش میگذرد. فیروز که خودش حلالیت طلبید. ناصرخان نیست که مثل آمیتا باچان بگوید در هر فیلم هندی، منهم باید بازی کنم ، او هم در هر کجای استقلال آویزان بشود. فیروز حیثیت دارد ، مشاور املاک که ندارد ، نان بازو و عرق جبینش را می‌خورد ، تیپ و قیافه که ندارد.

حاجی دکتر جان ، چطور است کریمی و قلعه نویی در کنار هم با تیم خردجمعی متشکل از پورحیدری، مرفاوی، کخ، فکری، نظری جویباری ، حاجیلو،حسن روشن و حجازی تیم را اداره کنند. مصطفوی هم ناظر گروهشان باشد. نمیشود آقاجان بیا با این خانم فردوسی یک مشاوره بکن شاید هنر نه گفتن را آموختی ، رودربایستی بس است.


"اصل خبر :‌علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل استقلال نيز كه در اين تمرين حضور داشت، از كريمي به عنوان يك مربي خوب ياد كرد كه روزهاي خوبي را در اين تيم گذرانده است، اما سرنوشت و تقدير باعث جدايي كريمي شد.مديرعامل استقلال به عنوان تعارف گفت: كريمي همچنان سرمربي استقلال خواهد بود."

هیچ نظری موجود نیست: