۲۶ شهریور ۱۳۸۵

خاله زنكي


بالاخره سريال نرگس با 2 كشته و تعدادي مجروح به پايان رسيد.
در اينكه سيروس مقدم، مخترع بيماريهاي جديد و غيرقابل علاج بسياري مي‌باشد، شكي نيست.(البته سكته و بيماريهاي قلبي شايعترين عامل فوت، در مجموعه‌ها و سريالهاي اين مرد مي باشد.مجموعه روزگار جواني و ريحانه با سكته و مجموعه پليس جوان با ايدز...)
در همين راستا ، وزارت بهداشت بخاطر رفاه حال بهروز وخانواده‌اش ، هول هولكي خبركشف داروي جديد ايدز را اعلام كرد و اظهار داشت عوارض اين دارو و سوالات بي پاسخ مربوط به آن را پس از بهبودي كامل بهروز و پايان سريال" نرگس"‌اعلام خواهد كرد. اما سيروس ، طي حركتي نمادين ، بيماري ايدز را با مقداري آب اكسيژنه به بيماري ناشناخته‌اي تبديل كرد كه در آن موهاي انسان سفيد مي‌شوند و ازهمه خون دماغها و لكه‌هاي روي صورت بهروز به همراه شعور بينندگان ، چشم پوشي كرد .
سيروس جان كه كار حرفه‌اي خود را با"رد پايي بر شن" در سال 66 به عنوان منشي صحنه شروع كرد، چند فيلم بلند نيز در كارنامه خود دارد كه عملاً معرّفي براي وي نمي‌باشند. هيچكدام از مجموعه‌هاي او نيز به اندازه "نرگس" كه افتخار پخشِ هر شب را پيدا كرد، در خور توجه نبوده‌اند.
به هرحال ، با اتمام اين مجموعه ،علاوه بر نسرين و بهروز، فوتبال دوستان هم سروساماني گرفتند و قادر خواهند بود فوتبالهاي اروپايي را بدون تاخير و برنامه نود را به موقع تماشا كنند .

سيروس مقدم در ويكي پديا
زندگينامه سيروس مقدم
كاريكاتورهايي از سريال نرگس

هیچ نظری موجود نیست: