۰۲ آذر ۱۳۸۳

خود الكامپ 2004

اما از خود نمايشگاه الكامپ 2004(سري 1)
از يكسري سالنها و غرفه‌ها كه همون بازار رضا و مجتمع پايتخت خودمون بودن بگذريم ، چند جايي قابل تحمل بود:
1- شركت آواژنگ با غرفه بزرگ و نسبتاً كاملي ظاهر شده بود و همچنان در عرصه تجهیزات GigaByte حكمراني مي‌كرد. در حوزه نرم‌افزارنمايندگي آنتي‌ويروس Kaspersky را در اختيار گرفته كه اين آنتي ويروس مدعيست متصديان نرم‌افزارهاي Alt-N،F-Secure، DeerField از كرنل كاسپرسكي استفاده كرده‌اند.كاسپرسكي مدعيست كه شركتهاي فابركاستل ، تله‌كام موبيل ايتاليا ، فرانس تله‌كام ، بي‌بي‌سي ، وزارت خارجه ايتاليا و وزارت فرهنگ فرانسه امنيت اطلاعاتشان را به كاسپرسكي واگذار كرده‌اند.

پ.ن : عجيبه كه اين آنتي ويروسهاي عجيب و غريب همه از روسيه سر در ميارن. آنتي‌ويروس دكتر وب هم روسي ايه. .آدم بهشون شك مي‌كنه .نكنه خودشون مي‌نويسن؟

2-شركت نرم‌افزاري ايمان فوكاس ادعاي ERP داشت كه همان محصولات جهاني فوكاس است و مي‌گويد ، امروزه بيش از 15000 شركت در اروپا و آمريكا و آسيا از محصولات فوكاس استفاده ميكنند.
3- شركت پند رايانه فن كه كار اصلي و قديمي آن توليد وفروش وسايل توزين پند است اكنون نمايندگي نوت بوكهاي Maxxonet را داراست و در پاسخ به اين سوال كه چه ويژگي بايد مشتري را از سمت مدلهاي شناخته شده‌اي مثل سوني و توشيبا و ... به سمت اين نوت بوكها جذب كند ،‌گفتند:" LCD هاي ساخت ما 180 درجه قابل ديدن است و تغيير رنگ ندارد" و درست ميگفتند.
فعلاً تا سري دوم...

هیچ نظری موجود نیست: