۳۰ بهمن ۱۳۸۶

امیر کوچولو، این مرد کوچک...

اینروزها که دیدن فیلم راز(یا همان secret) باب شده، تا کمتر سکته کنیم ، تا موفقیت روزافزونمان چشم ها کور کند ، اینروزها که کتاب " چگونه خود را کنترل کنیم " می خوانیم تا واقعاً خود را کنترل کنیم ، مرد کوچکی بر صفحه تلویزیون ظاهر میشود تا خود را کنترل نکنیم، تا نوه عمه هایش هم از بداخلاقیهای ادبیاتی ما (در زبان عامه همان فحش میباشد) در امان نباشند در پاسی از شب.
"من تیم ملی میخوام ، بدینش به من ، میخوام "، تنها جمله ای بود که شب گذشته از دهان قلعه نویی شنیده نشد ، گرچه ثنای تهوع آور این مرد کوچک در مدح برادران کفاشیان و هاشمی ، این جمله ی مخفیانه را آشکار کرد ، اما امیر کوچولوی ما از هیچ حرکت و گفتار سخیفی برای اشاره به این موضوع کوتاهی نکرد. امیر ِ کوچک ِ قصه ی ما در لابلای تکرار واضح و مبرهن عادل ، مبنی بر داشتن یک مربی بزرگ از افتخارات 28 ساله اش گفت ، از روزی که اولین لژیونر بعد از انقلا ب در قطر بوده ، از سه سال مربیگری تا یک قهرمانی ، از انرژی هسته ای و... که دیگر این احساسات خودجوش و غیرقابل کنترلش در مورد ایران و ایرانی دل هر بیننده ای را به پیچ وا می داشت در آن بامداد نوشین.

در برنامه دیشب ، امیر ، اولین بار پرده از راز بزرگ بازی خوب تیم ملی در برابر کره برداشت .او با 2 اسلاید انیمیشنی که نیزباعث تقدیر از جانب کنفدراسیون آسیا شده بود ، تعجب همگان را برانگیخت . امیر تو هم؟ مگر تو مجید جلالی هستی که با این قرتی بازیها و Football analyzer و football viewer تیم بفرستی وسط زمین؟! امیرجان ، دلبندم ، شما باز کل یوم بازی درآوردی ؟ الان معمولاً مینیسک زانو دچار آسیب دیدگی میشود نه مینیکس زانو .شما بزرگی ، در همه جلسات فیفا و یوفا شرکت میکنی ، چند Level ، گرید داری ، شاید ما درکت نمی کنیم ، به بزرگی خودت ببخش. ما دیشب تا دیروقت بیدار بودیم ، حالمان خوش نیست ،هذیان می گوییم ، نامربوط می نویسیم . ببخش ...

پ.ن : در حال پابلیش این پست بودیم که شنیدیم آقای فیروز و حاجی فتح ا... ، پیش مدیرعامل ما هستند. احتمالاً برای گرفتن صدقه برای کم نشدن 5 امتیاز دست به دامان خودرویی ها شدند.

هیچ نظری موجود نیست: