۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۵

بارسلون قهرمان





پنج شنبه 28/2/85

موج عزيز، اين پست را درحالي مي‌نويسم كه در عين ناباوريت ، تيم حذف كنندة ميلان ِ تو (كه در حال حاضر هم بوي اتهاماتي ازش بلند شده ) ،‌ قهرمان شد. ديشب ، در حاليكه به سختي تونستم خودم را بيدار نگه دارم و نگران از گل اول آرسنال، اما با ته دل اميدواري ، دقايق پاياني را به اميد فرستادن يك SMS ِ لج درآر برات ، سپري كردم. ديشب اين رونالدينيهوي زشت و جذاب ِ ما گرچه كار خارق العاده‌اي نكرد و برخلاف هميشه، عصبي بنظر مي‌رسيد ولي رايكارد ِ بزرگ با تعويضهاي هوشمندانه‌اش ، باعث به ثمر رسيدن 2 گل براي تيمش شد ومن نفهيدم تو چرا همچين شبي را بايد در اتوبوس سر كني و من مجبور باشم تمام لحظات مهم بازي را برايت گزارش SMS گونه ، ارسال كنم. بيزحمت از اين به بعد براي بازيهاي حساس ، يكجا باش كه تلويزيون (يا حداقل راديو) باشه .

آمّا :
رايكارد از بازي عالي والدز و اتئو تقدير كرد و گفت : تيم 10 نفره آرسنال باز هم خطرناك بودند و سازمان يافته و ما مترصد امتياز مساوي بوديم كه اين روي قدرت بازيكنان ما خيلي تاثير گذاشت.
ونگر گفت : من احساس ميكنم ما بازي عالي ارائه داديم و همه كار كرديم .ما شانس بسيار كمي را در 20 دقيقه آخر داشتيم و اين بسيار مشكل بود. بنظر من گل اول آنها آفسايد بود.
ونگر گفت در حال حاضر تمام سعي‌اش براي نگه داشتن هانري در آرسنال است و اين ديگر دست خود هانري است كه بخواهد بماند يا نه.
ينس لمن نيز با قبول كارت قرمزش گفت : داور ميتوانست به بارسلونا آوانتاژ دهد ولي چون مجبور به تصميم‌گيري سريع بود ،ممكن است تصميم صحيحي نگرفته باشد.
در پايان امتيازات بازيكنان را اينجا ببينيد.

هیچ نظری موجود نیست: